Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16015
Назва: Методика дослідження стану та проблем розвитку національного туристичного ринку
Інші назви: Method of research of the status and problems of national tourist market development
Автори: Забуранна, Леся
Zaburanna, Lesia
Ключові слова: туризм
туристичний ринок
національний туристичний ринок
методика дослідження стану та проблем розвитку національного туристичного ринку.
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Забуранна, Л. Методика дослідження стану та проблем розвитку національного туристичного ринку [Текст] / Леся Забуранна // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - Вип. 4. - С. 32-41.
Короткий огляд (реферат): Запропоновано методику дослідження стану та проблем розвитку національного туристичного ринку, що містить три основних блоки, які дають змогу чітко визначити основні завдання, котрі постають перед представниками туристичного бізнесу та органами державного регулювання щодо питань розвитку сучасної інфраструктури українського туристичного ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16015
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зарубанна Л..pdf248.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.