Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗвягінцева, Ольга-
dc.contributor.authorZvyagintseva, Olha-
dc.date.accessioned2017-03-03T14:16:24Z-
dc.date.available2017-03-03T14:16:24Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗвягінцева, О. Теоретико-методологічні засади механізму формування комплексу маркетингу підприємств України [Текст] / Ольга Звягінцева // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - № 5-1. - С. 92-104.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16075-
dc.description.abstractПредставлено результати дослідження теоретико-методологічних засад механізму формування комплексу маркетингу підприємств.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні засади механізму формування комплексу маркетингу підприємств Україниuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and methodological foundations of the mechanism of forming the marketing complex at Ukraine's enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 5-1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Звягінцева О..pdf520.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.