Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16487
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗбрик, Дмитро Олегович-
dc.date.accessioned2017-03-14T07:51:40Z-
dc.date.available2017-03-14T07:51:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗбрик, Д. О. Реклама та її правове регулювання в Україні : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03040101 – правознавство магістер. програма – правознавство / Дмитро Олегович Збрик ; наук. керівник к.ю.н., доцент Н. Ф. Ментух. – Тернопіль, 2017. – 102 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16487-
dc.description.abstractОбґрунтувано пропозицій щодо вдосконалення правового регулювання рекламних відносин на основі комплексного аналізу чинного законодавства, матеріалів практики та відповідних теоретичних засад.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламні відносиниuk_UA
dc.subjectдоговір на створення рекламиuk_UA
dc.subjectдоговори на розміщення та розповсюдження рекламиuk_UA
dc.subjectучасники рекламних відносинuk_UA
dc.titleРеклама та її правове регулювання в Україніuk_UA
dc.title.alternativeAdvertising and its legal regulation in Ukraineuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збрик Д.О..pdf633.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.