Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМигаль, Оксана Фелікіссімівна-
dc.contributor.authorMyhal, Oksana Felikissimivna-
dc.date.accessioned2016-05-12T07:53:47Z-
dc.date.available2016-05-12T07:53:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМигаль, Оксана Фелікіссімівна. STP-маркетинг м'ясопереробних підприємств [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Оксана Фелікіссімівна Мигаль. - Тернопіль : ТНЕУ, 2012. - 196 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1655-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Мигаль О. Ф. STP-маркетинг м'ясопереробних підприємств. - На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). - Тернопільський національний економічний університет Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Тернопіль, 2011. Дисертаційна робота присвячена питанням формування та реалізації STP-маркетингу на м'ясопереробних підприємствах. У процесі дослідження розглянуто теоретичні аспекти процесів сегментування, вибору цільових ринків і позиціонування, визначено сутність та значення STP-маркетингу в маркетинговій діяльності підприємств. Проаналізовано основні методи відбору цільового ринку, принципи і критерії сегментування ринку м'ясної продукції, здійснено класифікацію інструментів ринкового позиціонування м'ясопродуктів. Проведено діагностування м'ясопереробного сектору України, охарактеризовано маркетингову діяльність м'ясопереробних підприємств та застосування ними STP-маркетингу, виявлено особливості купівельної поведінки споживачів м'ясної продукції, описано їхні смаки й уподобання. Удосконалено модель реалізації функцій STP-маркетингу, окреслено шляхи розвитку сегментів. Сформовано основні психографічні профілі споживачів м'ясопродуктів, побудовано модель оптимального вибору цільового ринку. Ключові слова: STP-маркетинг, сегментування, відбір цільових ринків, позиціонування, м'ясопереробні підприємства, поведінка споживачів. ANNOTATION Myhal О. F. STP-marketing of meat-processing enterprises. - Printed as manuscript. Thesis for a Candidate degree in economics by speciality 08.00.04 - economy and management of enterprises. - Ternopil University for National Economy, Ministry of Education and Science, Youth and Sports of Ukraine, Ternopil, 2011. The thesis is dedicated to the issues of forming and realizing of STP-marketing of meat-processing enterprises. In the process of the thesis preparation, theoretical aspects of segmenting, targeting and position were analyzed; its meaning in the marketing activity of enterprise is proved. The basic methods of targeting are analyzed, principles and criteria of meat goods market segmentation are defined, and instruments of meat goods market positioning are classified. The meat-processing industry in Ukraine is reviewed; the marketing activity especially STP-marketing of meat-processing enterprises is analyzed. The peculiarities of meat goods consumer's behaviors are researched, they tastes and likings are taught. The model of STP-marketing functions realization is improved, the perspective ways of segments development are defined. The main psychographic profiles of meat goods consumers are formed, and the model of optimal targeting is worked out. Key words: STP-marketing, segmenting, targeting, positioning, meat-processing enterprises, consumers' behaviors.uk_UA
dc.subjectSTP-маркетингuk_UA
dc.subjectSTP-marketinguk_UA
dc.subjectсегментуванняuk_UA
dc.subjectsegmentinguk_UA
dc.subjectвідбір цільових ринківuk_UA
dc.subjecttargetinguk_UA
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectpositioninguk_UA
dc.subjectм'ясопереробні підприємстваuk_UA
dc.subjectmeat-processing enterprisesuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectconsumers' behaviorsuk_UA
dc.titleSTP-маркетинг м'ясопереробних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeSTP-marketing of meat-processing enterprisesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дисертація.PDF1.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.