Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16577
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПінянський, Андрій Степанович-
dc.date.accessioned2017-03-14T13:44:55Z-
dc.date.available2017-03-14T13:44:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПінянський, А. С. Маркетинговий аналіз та шляхи вдосконалення товаропросування на ринку сільськогосподарської продукції і продовольчих товарів : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03060101 – менеджмент організацій і адміністрування магістер. програма – менеджмент і правове забезпечення агропромислового виробництва / Андрій Степанович Пінянський ; наук. керівник д.е.н., професор Т. Г. Дудар. – Тернопіль, 2017. – 105 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16577-
dc.description.abstractЗдійснена розробка теоретичних засад та практичних рекомендацій з розвитку товаропросування на ринку сільськогосподарської продукції і продовольчих товарів.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectтоваропросуванняuk_UA
dc.subjectзбутова політикаuk_UA
dc.subjectаграрне підприємствоuk_UA
dc.subjectсистеми збутуuk_UA
dc.titleМаркетинговий аналіз та шляхи досконалення товаропросування на ринку сільськогосподарської продукції і продовольчих товарівuk_UA
dc.title.alternativeMarketing analysis and promotion ways improvement at the market of agricultural production and food stuffsuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пінянський А.С.pdf866.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.