Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16817
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКардинал, Мирослава Василівна-
dc.date.accessioned2017-03-16T09:30:53Z-
dc.date.available2017-03-16T09:30:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКардинал, М. В. Забезпечення комунікативної взаємодії зі споживачам медичних послуг в процесі реалізації місії медичного закладу : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.18010018 – адміністративний менеджмент магістер. програма – адміністративний менеджмент / Мирослава Василівна Кардинал ; наук. керівник д.е.н., професор А. Ф. Мельник. – Тернопіль, 2017. – 157 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16817-
dc.description.abstractВироблені практичні рекомендації щодо удосконалення комунікативної взаємодії зі споживачами медичних послуг в процесі реалізації місії медичного закладу.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectмедичний закладuk_UA
dc.subjectмедична послугаuk_UA
dc.subjectкомунікативна взаємодія із споживачамиuk_UA
dc.subjectмісія медичного закладуuk_UA
dc.titleЗабезпечення комунікативної взаємодії зі споживачам медичних послуг в процесі реалізації місії медичного закладуuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КАРДИНАЛ.pdf2.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
ДОДАТКИ КАРДИНАЛ.pdf377.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.