Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМот, Людмила Валеріївна-
dc.date.accessioned2017-03-16T11:59:13Z-
dc.date.available2017-03-16T11:59:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМот, Л. В. Виставково-ярмаркова діяльність підприємства на зарубіжних ринках : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050701 – маркетинг магістер. програма – міжнародний маркетинг / Людмила Валеріївна Мот ; наук. керівник к.е.н., доцент Г. А. Заячковська. – Тернопіль, 2017. – 122 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16842-
dc.description.abstractПроведені узагальнення теоретико-методичних положень та розробка практичних рекомендацій, спрямованих на покращення виставково-ярмаркової діяльності підприємства на зарубіжних ринках.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectвиставково-ярмаркова діяльністьuk_UA
dc.subjectефективність виставково-ярмаркової діяльностіuk_UA
dc.subjectстратегія виставково-ярмаркової діяльностіuk_UA
dc.subjectвіртуальні виставкиuk_UA
dc.subjectПАТ Мотор Січuk_UA
dc.titleВиставково-ярмаркова діяльність підприємства на зарубіжних ринкахuk_UA
dc.title.alternativeAn enterprise exhibition and trade fair activities on foreign marketsuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мот Л.В._МУНм-21.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.