Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/16843
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилюк, Маргарита Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-03-16T12:03:11Z-
dc.date.available2017-03-16T12:03:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГаврилюк, М. М. Формування інструментів комплексу маркетингу у фітнес-центрах : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050701 – маркетинг магістер. програма – міжнародний маркетинг / Маргарита Миколаївна Гаврилюк ; наук. керівник ст. викладач Н. Р. Іванечко. – Тернопіль, 2017. – 98 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/16843-
dc.description.abstractПроведена розробка організаційно-методичних рекомендацій з приводу формування та удосконалення інструментів комплексу маркетингу у фітнес центрах.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectсутність комплексу маркетингуuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингу в сфері фітнесуuk_UA
dc.subjectСТЦ «Fitness House»uk_UA
dc.subjectфітнес послугиuk_UA
dc.subjectфітнес-центрuk_UA
dc.titleФормування інструментів комплексу маркетингу у фітнес-центрахuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the marketing tools in the fitness centresuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДОДАТКИ Гаврилюк.pdf658.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Магістерська МУНм-21 Гаврилюк.pdf1.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.