Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/17343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарішняк (Гапійчук), Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-03-22T07:13:28Z-
dc.date.available2017-03-22T07:13:28Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationГапійчук І. М. Використання case study як забезпечення суб′єкт-суб′єктної взаємодії „викладач-студент” / І. М. Гапійчук / Вісник Луганського державного педагогічного університету ім. Тараса Шевченка. – №1. – 2000. – С.55-60.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17343-
dc.publisherЛуганськ, Вісник Луганського державного педагогічного університету ім. Тараса Шевченкаuk_UA
dc.titleВикористання Case Study як умова забезпечення суб'єкт суб'єктивної взаємодії "викладач-студент"uk_UA
dc.title.alternativeCase study application as the condition of providing subject-to subject interaction teacher-studentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скан 22 марта 2017 г., 08.58.pdf4.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.