Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/17397
Назва: | Соціалізація підлітків із ДЦП як суспільна проблема та шляхи її вирішення |
Інші назви: | Socialization of adolescents with cerebral palsy as a social problem and ways to solve it |
Автори: | Коновал, Андрій Анатолійович |
Ключові слова: | дитячий церебральний параліч патологія соціалізація розвиток підліток стиль сімейного виховання дитячо-батьківські взаємини гіперопіка гіпоопіка інклюзивна освіта соціальна інтеграція |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Тернопільський національний економічний університет |
Бібліографічний опис: | Коновал, А. А. Соціалізація підлітків із ДЦП як суспільна проблема та шляхи її вирішення : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.13010201 – соціальна робота магістер. програма – соціальна робота / Андрій Анатолійович Коновал ; наук. керівник д.психол.н., доцент А. Н. Гірняк. – Тернопіль, 2017. – 104 с. |
Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі проведено теоретичний аналіз особливостей міжособистісних взаємин у підлітків з діагнозом ДЦП, здійснено психодіагностичне обстеження, що спрямоване на виявлення дитячо-батьківських взаємин у дітей з ДЦП, розроблено програму психологічного супроводу дитини хворої на ДЦП, запропоновано корекційну програму, що сприяє оптимізації взаємин підлітків страждаючих на ДЦП з їхніми батьками та апробовано її у ході психолого-педагогічного експерименту. Також доведено гіпотезу, що гіперопікуючий стиль виховання в сім'ї спричинює виникнення у дітей з ДЦП підвищену тривожність і відчуття внутрішнього дискомфорту, а гіпоопікуючий стиль виховання в сім'ї зумовлює виникнення емоційної замкнутості та заниженої самооцінки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17397 |
Розташовується у зібраннях: | 2016-2017 н. р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
коновал.pdf | 700.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.