Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1740
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Роман Олексійович-
dc.contributor.authorMelnyk, R. O.-
dc.date.accessioned2016-05-26T09:23:35Z-
dc.date.available2016-05-26T09:23:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМельник, Р. О. Організація банківського обслуговування клієнтів у мережі Інтернет : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050802 – банківська справа / Роман Олексійович Мельник ; наук. керівник к. е. н., доцент Я. І. Чайковський. – Тернопіль, 2013. – 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1740-
dc.description.abstractАналіз організації банківського обслуговування клієнтів у мережі Інтернет, розробка ефективних заходів обмеження впливу недосконалості правової бази на вітчизняну економіку загалом і банківську систему зокрема.uk_UA
dc.publisherТернопільuk_UA
dc.subjectІнтернет, банківська діяльність, фінансова інформація, ІР-технологіїuk_UA
dc.titleОрганізація банківського обслуговування клієнтів у мережі Інтернетuk_UA
dc.title.alternativeThe banking customer service on the Internetuk_UA
Розташовується у зібраннях:2012-2013 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnyk R.O., BSm-51.pdf878.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.