Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/17628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманів, Іванна Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-03-24T10:03:11Z-
dc.date.available2017-03-24T10:03:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРоманів, І. М. Паблик рілейшнз як чинник інтеграції українських музеїв у структурі міжнародних організацій : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.02010501 – документознавство та інформаційна діяльність магістер. програма – документознавство та інформаційна діяльність / Іванна Михайлівна Романів ; наук. керівник к.іст.н., доцент Ю. Ю. Боднарчук. – Тернопіль, 2017. – 94 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17628-
dc.description.abstractУ роботі досліджено паблик рілейшнз, який виступає чинником інтеграції українських музеїв у структурі міжнародних організацій.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectпаблік рілейшнзuk_UA
dc.subjectмузейні установиuk_UA
dc.subjectблагодійність як ресурс PRuk_UA
dc.subjectмас-медіаuk_UA
dc.titleПаблик рилейшнз як чинник інтеграції українських музеїв у структурі міжнародних організаційuk_UA
dc.title.alternativePublic Relations as a Factor of Integration of Ukrainian Museums in the Structure of International Organizationsuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАГ. РОМАНІВ.pdf700.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.