Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/17848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолодимир, Уляна Олегівна-
dc.date.accessioned2017-03-27T11:25:20Z-
dc.date.available2017-03-27T11:25:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВолодимир, У. О. Формування маркетингової стратегії підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050401 – економіка підприємства магістер. програма – економіка і управління підприємством / Уляна Олегівна Володимир ; наук. керівник к.е.н., ст. викладач Р. А. Муха. – Тернопіль, 2017. – 111 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17848-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретико-методичні основи формування маркетингової стратегії, проведено аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства та запропоновано її основні напрямки удосконалення.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectстратегічна маркетингова картаuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the companys marketing strategyuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВОЛОДИМИР маг..pdf1.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.