Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/17861
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальчук, Марта Романівна-
dc.date.accessioned2017-03-27T11:46:08Z-
dc.date.available2017-03-27T11:46:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКовальчук, М. Р. Формування цінової стратегії підприємства : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03050401 – економіка підприємства магістер. програма – економіка і управління підприємством / Марта Романівна Ковальчук ; наук. керівник д.е.н., професор В. І. Гринчуцький. – Тернопіль, 2017. – 117 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/17861-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто теоретичні основи формування цінової стратегії підприємства, проведено аналіз ефективності цінової політики підприємства на меблевому ринку та оцінку її впливу на фінансові результати, запропоновано напрямки удосконалення цінової стратегії підприємства.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectцінова стратегіяuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectсобівартістьuk_UA
dc.subjectспоживчі перевагиuk_UA
dc.subjectдиверсифікаціяuk_UA
dc.subjectощадне виробництвоuk_UA
dc.titleФормування цінової стратегії підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFormation the pricing strategy of an enterpriseuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковальчук.pdf1.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.