Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖукевич, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-03-30T10:19:08Z-
dc.date.available2017-03-30T10:19:08Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationФормування економічних відносин в умовах становлення ринку / Збірник наукових праць ТАНГ: Випуск 5. / Науковий редактор – д.е.н., професор Фаріон І.Д. – Тернопіль: Економічна думка.- 2001. – С. 315-323.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18079-
dc.description.abstractУ даній статті обумовлюється важливість економічної категорії прибутку як показника ефективності діяльності підприємства споживчої кооперації. Розглядають основні етапи аналізу прибутку.uk_UA
dc.publisherТернопільська академія народного господарстваuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleВихідні передумови та деякі аспекти аналізу прибутку торговельного підприємства споживчої кооперації.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
аналіз_прибутку__стаття.PDF550.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.