Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18084
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖукевич, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-03-30T11:00:06Z-
dc.date.available2017-03-30T11:00:06Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationФормування економічних відносин в умовах становлення ринку /Збірник наукових праць ТАНГ: Випуск 6./ Науковий редактор – д.е.н., професор Фаріон І.Д. –Тернопіль: Економічна думка. 2002.- С. 269-283.uk_UA
dc.identifier.isbn966-7411-08-7-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18084-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються питання структури споживчої кооперації як суб"єкта стратегічного управління. Розглядаються особливості споживчої кооперації та їх вплив на здйснення менеджементу. Обгрунтовано рось аналізу, зокрема стратегічного, як всеохоплюючої функції управлінської системи.uk_UA
dc.publisherТернопільська академія народного господарстваuk_UA
dc.subjectспоживча коопераціяuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleОсобливості споживчої кооперації, їх вплив на стратегічне управління та функціональна роль стратегічного аналізуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття__особл.пож.кооп.на_зд-ня_страт_упр..PDF412.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.