Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18306
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРудницька, Олена-
dc.contributor.authorRudnytska, Olena-
dc.date.accessioned2017-04-03T12:22:46Z-
dc.date.available2017-04-03T12:22:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРудницька, О. Аналіз операційної діяльності за основними бізнес-процесами торговельних підприємств [Текст] / Олена Рудницька // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2016. – Вип. 4. – С. 128-135.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18306-
dc.description.abstractРозглянуто основні завдання аналізу операційної діяльності у розрізі основних бізнес-процесів торговельних підприємств: закупівлі, транспортування, зберігання та реалізації товарів. Важливими об’єктами аналізу цих процесів є витрати, доходи і фінансові результати. Уточнено основні джерела інформації для аналізу зазначених об’єктів. Розроблено загальну модель економічного аналізу операційної діяльності торговельного підприємства, яка включає, по-перше, аналіз граничного рівня витрат; аналіз виконання бюджетів витрат; аналіз витрат за статтями (витратами обігу); аналіз нормативної бази формування витрат; аналіз витрат за центрами відповідальності; аналіз впливу зміни витрат на фінансові результати; по-друге – аналіз валового (торговельного) доходу від реалізації товарів; аналіз виконання плану торговельних доходів; аналіз динаміки торговельного доходу; аналіз впливу факторів на величину торговельного доходу. Аналіз фінансових результатів від операційної діяльності передбачає проведення аналізу його динаміки і структури; аналіз впливу факторів на прибуток. Розглядається порівняльний аналіз фактичних витрат із запланованими (бюджетними) даними у розрізі статей витрат за основними процесами торгівлі, які наводяться у звітах про виконання бюджетів. У цих звітах визначається як абсолютне, так і відносне відхилення за окремими статтями витрат розглянутих нами вище бізнес-процесів. Особливу увагу приділено визначенню ключових фінансових та нефінансових показників процесів закупівлі, транспортування, зберігання та реалізації товарів. Кожне торговельне підприємство із перелічених показників вибирає ключові показники, які є найбільш характерними для кожного бізнес-процесу та створюють можливість ефективно оцінити їх роботу. Також розглядаються абсолютні й відносні ключові фінансові та нефінансові показники основних бізнес-процесів торгівлі, які є важливими для потреб управління. Ці показники є підставою для їх порівняння із запланованими даними або з даними попередніх періодів, що дозволяє бухгалтеру-аналітику простежити динаміку ефективності основних процесів торговельних підприємств і визначити тенденції їх розвитку за звітний період або за декілька років.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectопераційна діяльністьuk_UA
dc.subjectбізнес-процесиuk_UA
dc.subjectключові показникиuk_UA
dc.subjectфінансові показникиuk_UA
dc.subjectнефінансові показникиuk_UA
dc.subjectабсолютні показникиuk_UA
dc.subjectвідносні показникиuk_UA
dc.subjectбюджетuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.subjectдоходиuk_UA
dc.titleАналіз операційної діяльності за основними бізнес-процесами торговельних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of operational activities in terms of main business processes of trade enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2016 Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рудницька О..pdf416.7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.