Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18356
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБолтівець, Сергій-
dc.contributor.authorBoltivets, Serhiy-
dc.date.accessioned2017-04-04T13:07:44Z-
dc.date.available2017-04-04T13:07:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБолтівець, С. Психофізіологія мовчання, говоріння і співу в регуляції навчання учнів [Текст] / Сергій Болтівець // Психологія і суспільство. - 2016. - № 4. - С. 104-120.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18356-
dc.description.abstractУ роботі висвітлені взаємозалежності навчання і здоров’я учнів та аргументоване їх утілення в медично- педагогічному проекті “Гармонія інтелекту та здров’я”, який містить інноваційну методику корекційно-оздоровчого безстресового навчання к. мед. н. Н.М. Яновської - музнкотерапевтнчну педагогіку, образно названу для суб’єктної самореалізації учнів у ній “Піснезнайкою”. Дослідження охоплює психофізіологічні ефекти методики, результати медично-психологічних обстежень, зіставлення й аналіз апаратурних показників п’яти психофізіологічних станів учня, основними з яких є мовчання, говоріння і спів. Pозкрито ціложиттєве значення гармонійного до-шкільного і шкільного періодів навчання у взаємо-зв’язках із соціально зумовленими шкідливостями, виникненням узалежнень та оберненої самореалізації дітей і підлітків, небезпечної для їхнього здоров’я і суспільного співжиття. The research deals with the interdependences of teaching and health of learners and their implementation in the medical and psychological project. This project includes the corresponding technique of schooling harmonization “Harmony of intelligence and health”, developed by PhD in Medicine N. Yanovskay, and figuratively named “Pisneznayka” for the subjective self-realization of learners. The study covers the psychophysiological effects of the technique, the results of medical and psychological examinations, correlation and analysis of hardware indexes of five psychophysiological states of learners such as silence, speaking and singing. There has been discovered the life-long value of harmonic preschool and school teaching periods in relation to socially determined dangers resulted in addictions and inverted self-realization of children and adolescents, dangerous for their health and social coexistence.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subject“Гармонія інтелекту та здоров’я”uk_UA
dc.subjectПіснезнайкаuk_UA
dc.subjectпсихофізіологічні ефектиuk_UA
dc.subjectваріабельність ритмів головного мозкуuk_UA
dc.subjectпотягиuk_UA
dc.subjectзалежностіuk_UA
dc.subjectіндивідуальні задатки здібностейuk_UA
dc.subject“harmony of intelligence and health”uk_UA
dc.subjectPisneznaykauk_UA
dc.subjectpsychophysiological effectsuk_UA
dc.subjectvariability of brain rhythmsuk_UA
dc.subjectdrivesuk_UA
dc.subjectaddictionsuk_UA
dc.subjectindividual genesis of abilitiesuk_UA
dc.titleПсихофізіологія мовчання, говоріння і співу в регуляції навчання учнівuk_UA
dc.title.alternativePsychophysiology silence, speaking and singing in the regu- lation of student learninguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2016. - № 4 (66)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Болтівець С..pdf655.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.