Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилко, Петро-
dc.contributor.authorКолодійчук, Анатолій-
dc.contributor.authorЛалакулич, Марія-
dc.date.accessioned2017-04-05T12:06:53Z-
dc.date.available2017-04-05T12:06:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГаврилко, П. Теоретичні засади та механізм формування стратегії інноваційного розвитку підприємств [Текст] / Петро Гаврилко, Анатолій Колодійчук, Марія Лалакулич // Світ фінансів. - 2012. - Вип. 1. - С. 44-50.uk_UA
dc.identifier.issn1818-5754-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18413-
dc.description.abstractРозкрито зміст понять “стратегія” та “інноваційна стратегія”. Обгрунтовано необхідність використання інноваційних стратегій на підприємствах. Запропоновано механізм стратегічного управління інноваційним розвитком підприємств.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleТеоретичні засади та механізм формування стратегії інноваційного розвитку підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів 2012, Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаврилко П..pdf341.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.