Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18538
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Наталія-
dc.contributor.authorРябоконь, Наталія-
dc.date.accessioned2017-04-06T14:34:00Z-
dc.date.available2017-04-06T14:34:00Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТкаченко, Н. Принципи організації ефективних комплексних продажів у роздрібному страхуванні [Текст] / Наталія Ткаченко, Наталія Рябоконь // Світ фінансів. - 2012. - Вип. 3. - С. 152-161.uk_UA
dc.identifier.issn1818-5754-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18538-
dc.description.abstractВизначено характерні ознаки та обґрунтовано основні критерії диференціації комплексних продажів страхових продуктів у роздрібному страхуванні. Сформульовано основні принципи організації ефективних комплексних продажів з урахуванням профілю клієнта страхової компанії.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleПринципи організації ефективних комплексних продажів у роздрібному страхуванніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів 2012, Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаченко Н..pdf367.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.