Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетровський, Роман Ігорович-
dc.date.accessioned2017-04-11T09:57:18Z-
dc.date.available2017-04-11T09:57:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПетровський, Р. І. Управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства на засадах брендингу : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 8.03060104 – менеджмент зовнішньоекономічної діяльності магістер. програма – управління міжнародним бізнесом / Роман Ігорович Петровський ; наук. керівник к.е.н., доцент М. Б. Нагара. – Тернопіль, 2017. – 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18699-
dc.description.abstractЗдійснена розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення брендингу, який спрямований на підвищення вартості підприємства в умовах глобалізації.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectглобалізована економікаuk_UA
dc.subjectсвітові брендиuk_UA
dc.subjectпозиціюванняuk_UA
dc.titleУправління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства на засадах брендингуuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016-2017 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Петровський Роман.pdf288.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.