Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18810
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛиса, Наталія Степанівна-
dc.contributor.authorСеменчук, Юліан Олексійович-
dc.date.accessioned2017-04-18T07:04:26Z-
dc.date.available2017-04-18T07:04:26Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЛиса, Н. С. Структурні моделі творення англомовних рекламних знаків / Н. С. Лиса, Ю. О. Семенчук // Мова і культура. – К., 2009. – Т. VII. – С. 188-192.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18810-
dc.description.abstractВ даній статті досліджуються особливості творення англомовних рекламних зна­ків, їх основні структурні моделі.uk_UA
dc.subjectрекламний знакuk_UA
dc.subjectструктурні моделіuk_UA
dc.subjectсловеснийuk_UA
dc.subjectеволюція рекламиuk_UA
dc.titleСтруктурні моделі творення англомовних рекламних знаківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!Структурні моделі творення англомовних рекламних знаків.PDF86.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.