Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18841
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семенчук, Юліан Олексійович | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T11:39:23Z | - |
dc.date.available | 2017-04-18T11:39:23Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Семенчук, Ю. О. Індивідуальні практичні завдання як засіб інтенсифікації іншомовної підготовки студентів-економістів / Ю. О. Семенчук // Мова. Наука. Культура : зб. наук. праць. – Харків: «Міськдрук», 2015. – С. 514-522. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18841 | - |
dc.description.abstract | Суспільно-економічні трансформації та процеси реформування національної системи освіти в Україні зумовлюють потребу у підготовці фахівців, які здатні до організації самоосвіти, тому студенти мають оволодіти вміннями самонавчання для розширення своїх пізнавальних можливостей, отримання нових знань. | uk_UA |
dc.subject | науково-педагогічна література | uk_UA |
dc.subject | самовдосконалення | uk_UA |
dc.subject | самоосвіта | uk_UA |
dc.subject | самонавчання | uk_UA |
dc.subject | креативне мислення | uk_UA |
dc.subject | творчий підхід | uk_UA |
dc.title | Індивідуальні практичні завдання як засіб інтенсифікації іншомовної підготовки студентів-економістів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
!Індивідуальні практичні завдання як засіб інтенсифікації іншомовної підготовки студентів-економістів.PDF | 95.26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.