Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/18841
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменчук, Юліан Олексійович-
dc.date.accessioned2017-04-18T11:39:23Z-
dc.date.available2017-04-18T11:39:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСеменчук, Ю. О. Індивідуальні практичні завдання як засіб інтенсифікації іншомовної підготовки студентів-економістів / Ю. О. Семенчук // Мова. Наука. Культура : зб. наук. праць. – Харків: «Міськдрук», 2015. – С. 514-522.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/18841-
dc.description.abstractСуспільно-економічні трансформації та процеси реформування національної системи освіти в Україні зумовлюють потребу у підготовці фахівців, які здатні до організації самоосвіти, тому студенти мають оволодіти вміннями самонавчання для розширення своїх пізнавальних можливостей, отримання нових знань.uk_UA
dc.subjectнауково-педагогічна літератураuk_UA
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectсамонавчанняuk_UA
dc.subjectкреативне мисленняuk_UA
dc.subjectтворчий підхідuk_UA
dc.titleІндивідуальні практичні завдання як засіб інтенсифікації іншомовної підготовки студентів-економістівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.