Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/1918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорлачук, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorГорлачук, Микола Анатолійович-
dc.date.accessioned2016-06-03T09:56:56Z-
dc.date.available2016-06-03T09:56:56Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГорлачук, Микола Оцінка маркетингу і ціноутворення на аграрному ринку // Економічний аналіз : Збірник наукових праць / гол. ред. С. І. Шкарабан. – Тернопіль. – 2007. – вип. 1 (17). – С. 37-41.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/1918-
dc.description.abstractРозглянуто проблеми маркетингу і ціноутворення на аграрному ринку. Досліджено фактори, що визначають процес ціноутворення на сільськогосподарську продукцію, визначено особливості виробництва і збуту товарної продукції, доведено існування циклічних коливань пропозиції і попиту на ринку. Зроблено пропозиції щодо регулювання аграрного ринку в регіоні на основі збалансування пропозиції і ціни. The problems of marketing and pricing on the agrarian market are considered on materials of region. The factors which determine the pricingof agricultural production are investigated. The features of manufacture and realization of commodity production are defined. The existence of cyclic fluctuations of the offer and demand in the market is proved. The recommendations for regulation of the agrarian market on a basis of the offer and demand are made.uk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectпропозиціяuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectкон'юнктура ринкуuk_UA
dc.subjectцінова еластичністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.titleОцінка маркетингу і ціноутворення на аграрному ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.