Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19431
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтохман, Лілія Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-05-03T11:02:46Z-
dc.date.available2017-05-03T11:02:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19431-
dc.descriptionУ статті розглядається питання ролі використання різних методів роботи зі студентами при вивченні іноземної мови. За дослідженнями вітчизняних та зарубіжних науковців, це дозволяє забезпечити якість дидактичної діяльності педагога та ефективність проведення навчальних занять. Головною перевагою принципу диференціації та індивідуалізації є повна зайнятість всіх студентів у групі. З’ясовано, що варіювання між індивідуальною, груповою та колективною роботою в межах одного практичного заняття дозволяє уникнути одноманітності та, як наслідок, втрати інтересу студентів до завдань, що виконуються.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво національного університету "Острозька академія"uk_UA
dc.subjectметод, навчання, іноземна мова, робота в групах, індивідуальна робота.uk_UA
dc.subjectметод, обучение, иностранный язык, работа в группах, индивидуальная работа.uk_UA
dc.subjectmethod, teaching, foreign language, group work, individual work.uk_UA
dc.titleОрганізація занять з іноземно мови у ВУЗіuk_UA
dc.title.alternativeОРГАНІЗАЦИЯ ЗАНЯТИЙ ПО ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ В ВУЗЕ.uk_UA
dc.title.alternativeОRGANIZING ENGLISH LANGUAGE CLASSES IN HIGH SCHOOLuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття ор-ція занять у вузі.docx51.13 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.