Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19567
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтохман, Лілія Миколаївна, Інна Олегівна Доскоч-
dc.date.accessioned2017-05-10T12:54:28Z-
dc.date.available2017-05-10T12:54:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19567-
dc.descriptionАктивізація та інтенсифікація навчання відбувається за рахунок більш активного використання психологічних, особистісних можливостей, якими володіють вчитель та учні, а також соціально-психологічних можливостей, які закладені у характерній для розвинутого навчального колективу взаємодії та взаємостосункахuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМатеріали VIIІ Міжнарод. наук.-практ. Інтернет-конференції “Cпецпроект: аналіз наукових досліджень”uk_UA
dc.subjectучіннія, мотивація, мовлення, аудіюванняuk_UA
dc.titleФормування мовної картини світу у процесі вивчення іноземної мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Формування мовної картини світу у процесі вивчення іноземної мови.docОсновна стаття52.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.