Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19575
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штохман, Лілія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-10T16:59:15Z | - |
dc.date.available | 2017-05-10T16:59:15Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19575 | - |
dc.description | Головною перевагою принципу диференціації та індивідуалізації є повна зайнятість всіх студентів, яка самостійно переходить від рівня до рівня, що також є умовою підвищення ефективності навчання. А уміле використання видів та методів роботи зі студентами – поєднання індивідуальної, групової та колективної роботи, дозволяють забезпечити якість дидактичної діяльності педагога та ефективність проведення навчальних занять. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Тернопіль: ВПЦ ТНЕУ. – Економічна думка | uk_UA |
dc.title | Організація практичних занять з іноземної мови у ВНЗ | uk_UA |
dc.type | Book chapter | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
cтаттяОРГАНІЗАЦІЯ ЗАНЯТЬ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВУЗІ.docx | Основна стаття | 51.04 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.