Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19575
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтохман, Лілія Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-05-10T16:59:15Z-
dc.date.available2017-05-10T16:59:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19575-
dc.descriptionГоловною перевагою принципу диференціації та індивідуалізації є повна зайнятість всіх студентів, яка самостійно переходить від рівня до рівня, що також є умовою підвищення ефективності навчання. А уміле використання видів та методів роботи зі студентами – поєднання індивідуальної, групової та колективної роботи, дозволяють забезпечити якість дидактичної діяльності педагога та ефективність проведення навчальних занять.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопіль: ВПЦ ТНЕУ. – Економічна думкаuk_UA
dc.titleОрганізація практичних занять з іноземної мови у ВНЗuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
cтаттяОРГАНІЗАЦІЯ ЗАНЯТЬ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВУЗІ.docxОсновна стаття51.04 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.