Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19614
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибіна, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorКошіль, Наталія Євгенівна-
dc.date.accessioned2017-05-11T20:05:17Z-
dc.date.available2017-05-11T20:05:17Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19614-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано процес створення підручника з англійської мови з урахуванням сучасної тенденції орієнтованості навчання на формування професійної комунікативної компетенції з повним складом її компонентів: лінгвістичних, дискурсивних, соціолінгвістичних, соціокультурних і стратегічних. Встановлено, що сучасний професійно орієнтований підручник повинен включати, з одного боку, традиційну складову – основи наукових дисциплін за профілем ВНЗ і, з іншого, нову, представлену в моделі діяльності майбутнього спеціаліста у вигляді його функцій, проблем, завдань і компетенцій.uk_UA
dc.publisherХарків : ХОГОКЗ, 2015uk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтований підручник з англійської мови, комунікативні компетенції, модель, навчальні результати.uk_UA
dc.titleПроблема створення компетентно-модульного професійно-орієнтованого підручника з англійської мови в практиці українського ВНЗuk_UA
dc.title.alternativeАктуальні питання освіти і науки. Збірник наукових статей Національної академії Національної гвардії України.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибіна-Кошіль (стаття 2015).doc52 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити
Харків 15 .pdf3.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.