Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛотиш, Оксана Ярославівна-
dc.contributor.authorКостецька, Наталя Іванівна-
dc.date.accessioned2017-05-15T17:38:50Z-
dc.date.available2017-05-15T17:38:50Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЛотиш О.Я. Економічна сутність стратегії підприємства / Лотиш О.Я., Костецька Н.І. // Економіка: проблеми теорії та практики. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2009. – Випуск 251: В 6 т. – Т. 4. – С. 1045–1052.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19769-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні підходи до визначення сутності стратегії підприємства. За результатами аналізу теоретичних аспектів досліджуваної проблеми подано власне трактування стратегії, охарактеризовано види стратегій та сферу їхнього використання у розвитку підприємства.uk_UA
dc.subjectстратегія підприємства;корпоративна стратегія;конкурентна стратегія;функціональна стратегія;операційна стратегіяuk_UA
dc.titleЕкономічна сутність стратегії підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 9 Лотиш.pdf168.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.