Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозин, Лариса-
dc.date.accessioned2017-05-18T12:27:04Z-
dc.date.available2017-05-18T12:27:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКозин, Л. Соціально-відповідальний маркетинг підприємств - виробників алкогольних напоїв: європейський досвід [Текст] / Лариса Козин // Журнал європейської економіки. – 2013. – Т. 12, № 3. – С. 358-379.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19914-
dc.description.abstractПроаналізовано специфіку діяльності підприємств – виробників алкогольних напоїв з точки зору їх соціальної відповідальності, а також її реалізацію через інструменти соціально-відповідального маркетингу. На основі аналізу досвіду в цій сфері провідних європейських виробників алкогольної продукції сформовано інтегровану структуру соціально-відповідального маркетингу в частині просування продукції на ринок для підприємств даної галузі економіки.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectКорпоративна соціальна відповідальність (КСВ)uk_UA
dc.subjectсоціально-відповідальний маркетинг (СВМ)uk_UA
dc.subjectстейкхолдериuk_UA
dc.subjectполітика саморегулюванняuk_UA
dc.subject«відповідальне споживання алкоголю» («responsible drinking»)uk_UA
dc.titleСоціально-відповідальний маркетинг підприємств - виробників алкогольних напоїв: європейський досвідuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 12 (№3) Вересень 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козин Л..pdf298.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.