Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/19939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономарьов, О. С.-
dc.date.accessioned2017-05-18T20:17:21Z-
dc.date.available2017-05-18T20:17:21Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПономарьов О. С. Розробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємств / О. С. Пономарьов // Культура народов Причерноморья. – 2012. – № 238. – С. 7-9.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/19939-
dc.description.abstractРозробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємствuk_UA
dc.publisherКультура народов Причерноморьяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.titleРозробка маркетинг-міксу в агропродуктовій сфері й умови підвищення ефективності маркетингових комунікацій аграрних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пономарьов Розробка маркетинг-міксу.pdf170.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.