Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20066
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергун, Лариса Іванівна-
dc.date.accessioned2017-05-23T10:08:11Z-
dc.date.available2017-05-23T10:08:11Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.isbn966-581-481-8-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20066-
dc.descriptionПерспективи такого дослідження полягають у тому, що його результату можуть бути покладені в основу перекладознавчого аналізу інших терміносистем інших мов.uk_UA
dc.description.abstractУ статті пропонуються результати перекладознавчого контрастивного порівняння лексико-семантичних полів “система освіти” в українській та англійській мовах у синхронному зрізі. Виділено три пар-корелятів. До першого відносяться пари, конституенти яких мають подібне фонографічне оформлення, а також однакову етимологію. До другого типу належать пари, конституенти яких мають різне вербальне оформлення, а їхні семи мають часткову подібність. Третій тип складається з лексем, які не мають точного і адекватного відповідника через відсутність референта в цільовій мові або через брак стислого вербального оформлення для позначення існуючого референта.uk_UA
dc.publisher- К.: Київський національний університет імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseries10;-
dc.subjectперекладознавчий контрастивний аналіз, лексико-семантичне поле "освіта", мікрополе, сема, семема, лексема, освітня лексикаuk_UA
dc.titleПЕРЕКЛАДОЗНАВЧИЙ КОНТРАСТИВНИЙ АНАЛІЗ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОГО ПОЛЯ ОСВІТА В АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JI.I.Вергун ПЕРЕКЛАДОЗНАВЧИЙ КОНТРАСТИВНЫЙ АНАЛІЗ ЛЕКСИКО- СЕМАНТИЧНОГО ПОЛЯ “ОСВІТА” В АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ.pdfПерспективи такого дослідження полягають у тому, що його результату можуть бути покладені в основу перекладознавчого аналізу інших терміносистем інших мов350.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.