Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20067
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вергун, Лариса Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-23T10:50:34Z | - |
dc.date.available | 2017-05-23T10:50:34Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-581-958-5 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20067 | - |
dc.description | У публікації представлено результати дослідження загальних аспектів взаємовідповідності освітньої лексики англійської і української мов | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті окреслено межі освітньої лексики в англійській і українській мовах, виявлено риси, притаманні освітній термінології, розглянуто проблеми становлення перекладної взаємовідповідності освітньої лексики двох мов, коротко проаналізовано та зіставленоі лексико-семантичні поля “освіта” - “education” в англійській і українській мовах. Предметом дослідження слугує пепрекладна взаємовідповідність освітньої лексики англійської та української мов, а об’єктом - освітня термінологія зазначених мов. Матеріалом слугували тексти освітніх документів англійської та української мов та словники. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | К.: Київський нац. ун-т імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 12; | - |
dc.subject | перекладна взаємовідповідність, освітня лексика, прекладознавче прирівнення | uk_UA |
dc.title | ЗАГАЛЬНІ АСПЕКТИ ВІДПОВІДНОСТІ ОСВІТНЬОЇ ЛЕКСИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вергун Л.I ЗАГАЛЬНІ АСПЕКТИ ВІДПОВІДНОСТІ ОСВІТНЬОЇ ЛЕКСИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ.pdf | 360.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.