Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20067
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергун, Лариса Іванівна-
dc.date.accessioned2017-05-23T10:50:34Z-
dc.date.available2017-05-23T10:50:34Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.isbn978-966-581-958-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20067-
dc.descriptionУ публікації представлено результати дослідження загальних аспектів взаємовідповідності освітньої лексики англійської і української мовuk_UA
dc.description.abstractУ статті окреслено межі освітньої лексики в англійській і українській мовах, виявлено риси, притаманні освітній термінології, розглянуто проблеми становлення перекладної взаємовідповідності освітньої лексики двох мов, коротко проаналізовано та зіставленоі лексико-семантичні поля “освіта” - “education” в англійській і українській мовах. Предметом дослідження слугує пепрекладна взаємовідповідність освітньої лексики англійської та української мов, а об’єктом - освітня термінологія зазначених мов. Матеріалом слугували тексти освітніх документів англійської та української мов та словники.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherК.: Київський нац. ун-т імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseries12;-
dc.subjectперекладна взаємовідповідність, освітня лексика, прекладознавче прирівненняuk_UA
dc.titleЗАГАЛЬНІ АСПЕКТИ ВІДПОВІДНОСТІ ОСВІТНЬОЇ ЛЕКСИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.