Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20159
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазур, В.С.-
dc.date.accessioned2017-05-24T19:43:20Z-
dc.date.available2017-05-24T19:43:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20159-
dc.description.abstractВ статті розглянуто створення ефективної системи формування і підтримки позитивного іміджу як важливого інструменту забезпечення економічної і соціальної стійкості підприємства на внутрішньому і зовнішньому ринках. Розглянуто основні етапи формування позитивного іміджу і репутації підприємства для досягнення стійкого і тривалого успіху в підвищенні конкурентоздатності і продуктивності фірми через систему сучасного маркетингу, яка характеризується виникненням і закріпленням нових тенденцій впливу глобальних чинників першого десятиліття ХХІ ст.uk_UA
dc.publisherНауковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». Випуск 1(49). Т.1. – Ужгород, 2017. - С. 168-176uk_UA
dc.subjectсистема формуванняuk_UA
dc.subjectекономічна стійкістьuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleДІЛОВИЙ ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА: ЕТАПИ ТА СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Діловий імідж.pdf652.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.