Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20394
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвіїв, Микола-
dc.contributor.authorЛисюк, Ольга-
dc.date.accessioned2017-05-31T08:26:51Z-
dc.date.available2017-05-31T08:26:51Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМатвіїв, М. Вірусний маркетинг на міжнародному ринку банківських послуг [Текст] / Микола Матвіїв, Ольга Лисюк // Журнал європейської економіки. – 2012. – Т. 11, № 3. – С. 358-376.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20394-
dc.description.abstractРозглянуто сутність вірусного маркетингу як «ефективного способу просування продуктів фірми на ринку». Вірусний банківський маркетинг – це діяльність, що базується на заохоченні споживачів до ефективного передавання маркетингового повідомлення іншим особам з метою підвищення впізнаваності банківських продуктів на ринку та донесення правдивої інформації про кредитну установу. Окреслено принципи вірусного маркетингу в системі довірчої інформації на міжнародному ринку банківських послуг із залучення додаткових фінансових, матеріальних і людських ресурсів для роботи кредитних установ та реалізації їхніх проектів, що ставлять перед собою соціально значущі цілі. Наведено процедуру використання депозитної політики іноземного банку з метою впізнаваності банківських установ та банківських продуктів на ринку.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectВірусний маркетингuk_UA
dc.subjectбанківська послугаuk_UA
dc.subjectдовіра як елемент соціального капіталу банківської установиuk_UA
dc.subjectдовірче забезпеченняuk_UA
dc.subjectресурси кредитної установиuk_UA
dc.subjectцінність продукту кредитної установиuk_UA
dc.titleВірусний маркетинг на міжнародному ринку банківських послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 11 (№3) Вересень 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матвіїв М..pdf374.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.