Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20394
Назва: Вірусний маркетинг на міжнародному ринку банківських послуг
Автори: Матвіїв, Микола
Лисюк, Ольга
Ключові слова: Вірусний маркетинг
банківська послуга
довіра як елемент соціального капіталу банківської установи
довірче забезпечення
ресурси кредитної установи
цінність продукту кредитної установи
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Матвіїв, М. Вірусний маркетинг на міжнародному ринку банківських послуг [Текст] / Микола Матвіїв, Ольга Лисюк // Журнал європейської економіки. – 2012. – Т. 11, № 3. – С. 358-376.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність вірусного маркетингу як «ефективного способу просування продуктів фірми на ринку». Вірусний банківський маркетинг – це діяльність, що базується на заохоченні споживачів до ефективного передавання маркетингового повідомлення іншим особам з метою підвищення впізнаваності банківських продуктів на ринку та донесення правдивої інформації про кредитну установу. Окреслено принципи вірусного маркетингу в системі довірчої інформації на міжнародному ринку банківських послуг із залучення додаткових фінансових, матеріальних і людських ресурсів для роботи кредитних установ та реалізації їхніх проектів, що ставлять перед собою соціально значущі цілі. Наведено процедуру використання депозитної політики іноземного банку з метою впізнаваності банківських установ та банківських продуктів на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20394
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 11 (№3) Вересень 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матвіїв М..pdf374.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.