Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСохацькая, Елена-
dc.contributor.authorОлексин, Тарас-
dc.date.accessioned2017-05-31T12:25:18Z-
dc.date.available2017-05-31T12:25:18Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСохацкая, Е. Монетизация социальных медиа [Текст] / Елена Сохацкая, Тарас Олексин // Журнал европейской экономики. – 2012. – Т. 11, № 1. – С. 107-117.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20421-
dc.description.abstractРассмотрена проблема монетизации социальных медиа, приведена схема определения окупаемости и предложена общая модель для осуществления монетизации социальных медиа.uk_UA
dc.publisherТНЭУuk_UA
dc.subjectМонетизацияuk_UA
dc.subjectканалы монетизацииuk_UA
dc.subjectприбыль на инвестиции (return on investment, ROI)uk_UA
dc.subjectсоциальные медиаuk_UA
dc.subjectсоциальные сетиuk_UA
dc.subjectмаркетинг социальных медиаuk_UA
dc.subjectсхема определения ROuk_UA
dc.subjectмодель монетизацииuk_UA
dc.titleМонетизация социальных медиаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 11 (№1) Березень 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сохацкая Е..pdf419.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.