Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20430
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСохацька, Олена-
dc.contributor.authorОлексин, Тарас-
dc.date.accessioned2017-05-31T13:21:00Z-
dc.date.available2017-05-31T13:21:00Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСохацька, О. Монетизація соціальних медіа у глобальному інформаційному просторі [Текст] / Олена Сохацька, Тарас Олексин // Журнал європейської економіки. – 2012. – Т. 11, № 1. – С. 104-114.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20430-
dc.description.abstractРозглянуто новий феномен монетизації, що проявляється у глобальному інформаційному просторі, де суттєво активізувалися процеси проникнення бізнесу в соціальні мережі та самі ці мережі стають привабливим бізнесом, запропоновано теоретичну модель монетизації соціальних медіа.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectМонетизаціяuk_UA
dc.subjectканали монетизаціїuk_UA
dc.subjectповернення від інвестицій (ROI)uk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectмаркетинг соціальних медіаuk_UA
dc.subjectсхема визначення ROIuk_UA
dc.subjectмодель монетизаціїuk_UA
dc.titleМонетизація соціальних медіа у глобальному інформаційному просторіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 11 (№1) Березень 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сохацька О..pdf352.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.