Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20526
Назва: Корпоративна соціальна відповідальність у контексті формування партнерських взаємовідносин між державою, бізнесом та суспільством
Автори: Кривоус, Віталій
Ключові слова: Корпоративна соціальна відповідальність
ТНК
геоекономічні виклики
імплементація
імідж
стратегічні імперативи
Дата публікації: 2016
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Кривоус, В. Корпоративна соціальна відповідальність у контексті формування партнерських взаємовідносин між державою, бізнесом та суспільством [Текст] / Віталій Кривоус // Журнал європейської економіки. – 2016. – Т. 15, № 2. – С. 172-182.
Короткий огляд (реферат): Розкрито стратегічні імперативи корпоративної соціальної відповідальності в розрізі ТНК, держави й суспільства в умовах глобалізації та у контексті пошуку норм і правил, орієнтованих на активізацію їх партнерської взаємодії. Виокремлено мотивацію компаній у сфері соціально відповідального бізнесу в умовах геоекономічних викликів. Обґрунтовано проблеми формування КСВ в Україні. З’ясовано ефективність впровадження КСВ-практики у світовому вимірі (позитивна кореляція між дохідністю активів і соціальною активністю, окупність інвестицій, підвищення конкурентоспроможності компаній, модифікація конкурентних відносин на міжнародних ринках, зростання ціннісної складової та репутації компанії, диверсифікація менеджменту у сфері партнерства). Окреслено проблеми у секторі КСВ, які потребують подальшого дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20526
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 15 (№2) Червень 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кривоус В..pdf220.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.