Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛегкий, Олег-
dc.date.accessioned2017-06-07T10:16:28Z-
dc.date.available2017-06-07T10:16:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛегкий, О. "Економічні бульбашки" на ринку віртуальних товарів [Текст] / Олег Легкий // Журнал європейської економіки. – 2016. – Т. 15, № 2. – С. 183-193.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20527-
dc.description.abstractХронологічно систематизовано та проаналізовано виникнення й причини криз на ринку віртуальних товарів - місця, де зустрічаються попит і пропозиція на товари цифрового, нематеріального характеру, передусім відеоігор. Доведено, що даний сегмент попри значні перспективи та динамічний розвиток здатний породжувати таке ринкове явище, як «економічні бульбашки» - торгівлю великими обсягами товару за цінами, що істотно відрізняються від істинних цін. Проаналізовано наявний стан речей на ринку відеотоварів, особливості реклами та поведінки споживачів на ньому. Проілюстровано раніше систематизовані дані щодо прогнозних показників розвитку ринку ігрової індустрії, а також висвітлено тези щодо формування но¬вих «економічних бульбашок» у даній галузі.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectФінансові бульбашкиuk_UA
dc.subjectіндустрія відеоігорuk_UA
dc.subjectвіртуальний товарuk_UA
dc.subjectринковий сегментuk_UA
dc.subjectспоживач-казуалuk_UA
dc.subjectстратегія «зняття вершків»uk_UA
dc.subjectринок мобільних платформuk_UA
dc.title"Економічні бульбашки" на ринку віртуальних товарівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 15 (№2) Червень 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Легкий О..pdf260.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.