Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2057
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖукевич, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorZhukevich, Svitlana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2016-06-13T07:12:48Z-
dc.date.available2016-06-13T07:12:48Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЖукевич, Світлана Миколаївна. Стратегічний аналіз діяльності підприємств споживчої кооперації [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.06.04 / Світлана Миколаївна Жукевич. - Тернопіль : ТДЕУ, 2006. - 208 c.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2057-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Жукевич С.М. Стратегічний аналіз діяльності підприємств споживчої кооперації. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.06.04 – бухгалтерський облік, аналіз та аудит. – Тернопільський державний економічний університет, Тернопіль, 2005. Дисертація присвячена вивченню актуальних питань здійснення стратегічного аналізу як основи забезпечення довготермінової конкурентоспроможності суб’єкта господарювання в умовах ринкової економіки. Значної уваги приділено теоретичним підходам та основам стратегічного аналізу як науки. Окреслено основні засади, завдання та розроблено модель здійснення стратегічного аналізу. Запропоновано методичні рекомендації щодо здійснення економіко-аналітичної діагностики внутрішнього стану підприємства та моніторингу й оцінки факторів зовнішнього середовища як складових стратегічного аналізу. Удосконалено методику комплексного аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища. Розкрито механізм економіко-математичного моделювання та прогнозування показників господарсько-фінансової діяльності споживчої кооперації. Визначені стратегічні альтернативи різних галузевих видів діяльності Тернопільської облспоживспілки. Ключові слова: економічна стратегія, стратегічний аналіз, економіко-аналітична діагностика, моніторинг факторів зовнішнього середовища, конкурентна перевага, стратегічна позиція. ANNOTATION Zhukevich S.M. Strategic the analysis of economic - financial activity of the enterprises of consumers' cooperative society. - the Manuscript. The dissertation on reception of a scientific degree of the candidate of economic sciences behind a speciality 08.06.04 - book keeping, the analysis and audit. - the Ternopil State University of Economy, Ternopil, 2005. The dissertation is devoted to studying of pressing questions of realization of the strategic analysis as bases of maintenance of long-term competitiveness of the subject of managing in conditions of market economy. The significant attention is given to theoretical approaches and bases of the strategic analysis as sciences. The basic bases, a task are described and the model of realization of the strategic analysis is developed. Methodical recommendations concerning realization of economic - analytical diagnostics of inwardness of the enterprise and monitoring and an estimation of factors of an environment as compound the strategic analysis are offered. The technique of the complex analysis of the external and internal environment is advanced. The mechanism of economic-mathematical modelling and forecasting of parameters of economic - financial activity of consumers' cooperative society is opened. The certain strategic alternatives of different branch kinds of activity Ternopol region the consumer union. Key words: economic strategy, the strategic analysis, economic - analytical diagnostics, monitoring of factors of an environment, competitive advantage, a strategic position.uk_UA
dc.subjectекономічна стратегіяuk_UA
dc.subjecteconomic strategyuk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectthe strategic analysisuk_UA
dc.subjectекономіко-аналітична діагностикаuk_UA
dc.subjecteconomic - analytical diagnosticsuk_UA
dc.subjectмоніторинг факторів зовнішнього середовищаuk_UA
dc.subjectmonitoring of factors of an environmentuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.subjectстратегічна позиціяuk_UA
dc.subjectstrategic positionuk_UA
dc.titleСтратегічний аналіз діяльності підприємств споживчої коопераціїuk_UA
dc.title.alternativeStrategic the analysis of economic - financial activity of the enterprises of consumers' cooperative societyuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисертація Жукевич.pdf1.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.