Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20584
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLitovchenko, Bogdan-
dc.date.accessioned2017-06-08T10:06:52Z-
dc.date.available2017-06-08T10:06:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationLitovchenko, B. Origin of the creative school of management: retrospective analysis [Text] / Bogdan Litovchenko // Journal of european economy. - 2016. - Vol. 15, № 4. - P. 361-377.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20584-
dc.description.abstractThe emergence and development of creative economy in the contemporary global society poses challenges to the theory and practice of classical views on management. The aim of the study is to identify the main principles for creative management for modern organizations. The tasks of analysis of characteristics of the creative organization in historical retrospective are based on the views of classical theory and practice of management are solving and establishment of creative management in global environment as a tool of effectiveness of building a new socio-economic system with purpose of achieving this goal. Creative management is considered in the context of synergy of creativity, innovation and ethical business.uk_UA
dc.publisherTNEUuk_UA
dc.subjectCreative economyuk_UA
dc.subjectcreative managementuk_UA
dc.subjectthe principles of effective (productive) managementuk_UA
dc.subjectcreative school of managementuk_UA
dc.subjectthe principles of creative managementuk_UA
dc.subjectthe moral responsibility of managementuk_UA
dc.titleOrigin of the creative school of management: retrospective analysisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 15 (№4) Грудень 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Litovchenko В..pdf182.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.