Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарась, Олена-
dc.date.accessioned2017-06-08T11:47:48Z-
dc.date.available2017-06-08T11:47:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКарась, О. Бенчмаркінг - інструмент розвитку конкурентних переваг [Текст] / Олена Карась // Журнал європейської економіки. – 2016. – Т. 15, № 4. – С. 468-475.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20620-
dc.description.abstractНаведено теоретичні засади поняття бенчмаркінгу. Обґрунтовано його використання та напрями розвитку в економіці. Розкрито поняття і види бенчмаркінгу, розглянуто методи проведення досліджень, оцінку середовища, розробку та впровадження бенчмаркінгу на підприємстві. Охарактеризовано коло завдань, що вирішуються бенчмаркінгом. Зазначено, що в Україні бенчмаркінг перебуває на стадії розвитку. Вказано, що бенчмаркінг є важливим фактором у розвитку економіки. Узагальнено, що користь бенчмаркінгу полягає в тому, що виробничі процеси, торгові операції та маркетингові функції стають найбільш керованими в тому випадку, якщо у своїй організації аналізуються і впроваджуються кращі методики, способи і технології найуспішніших підприємств або галузей. Запропоновано застосування бенчмаркінгу як ефективного інструменту в світовій економіці.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectБенчмаркінгuk_UA
dc.subjectпорівняльний аналізuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectінструментuk_UA
dc.subjectцільовий ринокuk_UA
dc.titleБенчмаркінг - інструмент розвитку конкурентних перевагuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 15 (№4) Грудень 2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карась О..pdf181.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.