Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/20644
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вашків, Олеся | - |
dc.contributor.author | Вашків, Леся | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-11T14:41:45Z | - |
dc.date.available | 2017-06-11T14:41:45Z | - |
dc.date.issued | 2017-05-18 | - |
dc.identifier.citation | Вашків, О. О. Новітні підходи у формуванні конкурентного фахівця [Текст] / О. О. Вашків, Л. П. Вашків // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції “Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури: виклики постіндустріальної економіки” (м. Львів, 18–19 травня 2017 р.). – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – C. 479–480. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/20644 | - |
dc.description.abstract | Поглиблення євроінтеграційних зв’язків України та подальше впровадження Болонських принципів у системі вітчизняної освіти вимагають переосмислення та перегляду навчально-методичного інструментарію та впровадження нових освітніх технологій, які зорієнтовані на формування конкурентного фахівця, спроможного ефективно діяти в умовах постіндустріальної економіки. Фахівця, що не лише обізнаний у питаннях теорії і практики, але й такого, що спроможний критично осмислювати назрілі проблемні питання, уміти творчо підходити до їх вирішення, інтегруючись таким чином у середовище і змінюючи його. Потреби постіндустріального суспільства вимагають від сучасного фахівця не лише знань і механістичних умінь, але й здатності критично осмислювати назрілі проблеми, творчо підходити до їх подолання і з усією відповідальністю брати участь у творчій трансформації реальності, а отже, відчувати свою причетність і потрібність. Проте сучасна вітчизняна система освіти є віддзеркаленням учорашнього дня., що в своїй основі опирається на традиційне навчання, переносячи у день завтрашній усі його недоліки. Подолання назрілих проблем традиційного навчання, що опирається на аналітичне мислення, залишаючи поза увагою творче, можливе, почасти, за умови ширшого впровадження в університетську практику проблемно-орієнтованого навчання за одночасного скорочення наративу у навчальному процесі. Серед методик, які дозволяють це здійснити, є методики модерації та ситуаційного навчання. Використання модерації та ситуаційних вправ, як і інших інтерактивних навчальних методик є на сьогодні актуальним і доволі перспективним напрямом трансформації навчального процесу – процесу формування конкурентного фахівця, здатного працювати і приймати відповідальні рішення в умовах постіндустріального суспільства. Представлені навчальні методики, попри усю свою позірну простоту, зорієнтовані на цілісність знань та можливість їх застосування, не виходячи за межі аудиторії. | uk_UA |
dc.publisher | Львів : Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | система освіти | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | модерація | uk_UA |
dc.subject | ситуаційна вправа | uk_UA |
dc.subject | фахівець | uk_UA |
dc.title | Новітні підходи у формуванні конкурентного фахівця | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Новітні підходи у формуванні конкурентного фахівця.pdf | 127.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.