Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21062
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвіїв, Микола-
dc.date.accessioned2017-06-21T09:05:34Z-
dc.date.available2017-06-21T09:05:34Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМатвіїв, М. Дослідження концепції маркетингу відносин на міжнародному ринку [Текст] / Микола Матвіїв // Журнал європейської економіки. – 2010. – Т. 9, № 4. – С. 463-476.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21062-
dc.description.abstractРозглянуто маркетинг відносин, який передбачає спрямованість маркетингової діяльності фірми на встановлення довгострокових, конструктивних, привілейованих стосунків як із працівниками самої фірми, так і з потенційними клієнтами (споживачами). Виділено концепції маркетингу взаємовідносин на міжнародному ринку. Показано склад і зміст функцій стимулювання праці персоналу підприємства: економічну, соціальну і моральну, а також його принципи. Обґрунтовано модель використання споживчої задоволеності якості товару та індексу задоволеності споживчих очікувань від його використання.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectСпоживачuk_UA
dc.subjectіндекс задоволеності споживчих очікуваньuk_UA
dc.subjectцінність фірмиuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectстимулювання праці.uk_UA
dc.titleДослідження концепції маркетингу відносин на міжнародному ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 9 (№4) Грудень 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матвіїв М..pdf225.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.