Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21086
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛогвіна, Юлія-
dc.contributor.authorLogvina, Yuliya-
dc.date.accessioned2017-06-21T11:52:28Z-
dc.date.available2017-06-21T11:52:28Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛогвіна, Ю. Організація стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств [Текст] / Юлія Логвіна // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - Вип. 1. - С. 112-119.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21086-
dc.description.abstractРозкрито зміст організації стратегічного управління маркетинговою діяльністю, адаптовано організаційну модель "7-S" до стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств, рекомендовано модель оцінки синергетичного ефекту організації стратегічного управління маркетинговою діяльністю.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectстратегічне управління маркетинговою діяльністюuk_UA
dc.subjectорганізація стратегічного управління маркетинговою діяльністюuk_UA
dc.subjectсинергетичний ефектuk_UA
dc.titleОрганізація стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of strategic management marketing activity of enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Логвіна Ю..pdf409.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.