Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21090
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрогобицький, Андрій-
dc.contributor.authorDrohobytskyy, Andriy-
dc.date.accessioned2017-06-21T12:19:46Z-
dc.date.available2017-06-21T12:19:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationДрогобицький, А. Вимірювання взаємовідносин з клієнтами [Текст] / Андрій Дрогобицький // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - Вип. 1. - С. 141-145.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21090-
dc.description.abstractПроаналізовано фундаментальні основи нового наукового напрямку в економіці, який має забезпечити надійне вимірювання взаємовідносин з клієнтами та органічно ув’язати отримані результати зі стратегією розвитку бізнес-структури.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectвзаємовідносини компанії з клієнтамиuk_UA
dc.subjectлояльність клієнтівuk_UA
dc.subjectвимірювання успішності бізнесуuk_UA
dc.subjectвимірювання зростанняuk_UA
dc.subjectкорисний прибутокuk_UA
dc.subjectшкідливий прибутокuk_UA
dc.subjectпостійні клієнтиuk_UA
dc.subjectпромоутери компаніїuk_UA
dc.subjectчистий індекс промоутерівuk_UA
dc.titleВимірювання взаємовідносин з клієнтамиuk_UA
dc.title.alternativeMeasurement of mutual relations with clientsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дрогобицький А..pdf191.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.