Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазур, В.С.-
dc.contributor.authorMazur, Volodymyr-
dc.date.accessioned2017-06-21T18:31:47Z-
dc.date.available2017-06-21T18:31:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2410-4388-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21105-
dc.description.abstractАвторм розглянуто PR як особливу управлінську функцію, яка допомагає встановити та підтримувати ефективну комунікацію, взаєморозуміння і співробітництво між організацією та, пов҆язаною з нею, спільнотою. Уточнене поняття PR, розглянуто його різновиди; проведено оцінювання, застосування нестандартних прийомів у сфері зв҆язків з громадськістю та впливу PR на корпоративну культуру та його місце у структурі управління організацією; запропоновано декілька ефективних засобів формування дієвого PR і принципів креативного управління в сучасних умовах господарювання.uk_UA
dc.publisherScientific Journal “Virtus”, Issue #11, February, 2017. - Р. 271-275uk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.subjectконкурентиuk_UA
dc.subjectефективна взаємодіяuk_UA
dc.titleМІСЦЕ PR-ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЇuk_UA
dc.title.alternativePR ACTIVITY IN CORPORATE MANAGEMENT SYSTEMuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МІСЦЕ PR-ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЇ.pdf461 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.