Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21284
Назва: Теоретичні засади маркетингового аналізу конкурентів
Інші назви: The theoretical approaches to marketing analysis of competitors
Автори: Штефанич, Дмитро
Окрепкий, Ростислав
Shtefanych, Dmytro
Okrepkyi, Rostislav
Ключові слова: маркетинговий аналіз
конкуренти
ринкові лідери
конкурентоздатність товару
, конкурентоспроможність фірми
Дата публікації: 2010
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Штефанич, Д. Теоретичні засади маркетингового аналізу конкурентів [Текст] / Дмитро Штефанич, Ростислав Окрепкий // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2010. - Вип. 1. - С. 103-110.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано існуючі підходи до сутності маркетингового аналізу конкурентів фірми. Визначено завдання, які стоять перед його проведенням. Вказано джерела аналітичної інформації та окреслена послідовність маркетингового аналізу конкурентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21284
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2010 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Штефанич Д..pdf190.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.