Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21309
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАзарян, Елена-
dc.contributor.authorКрачковская, Наталия-
dc.contributor.authorAzaryan, Elena-
dc.contributor.authorKrachkovskaya, Natalia-
dc.date.accessioned2017-06-26T12:33:37Z-
dc.date.available2017-06-26T12:33:37Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationАзарян, Е. Реформирование и современное состояние украинского рынка анимационных услуг [Текст] / Елена Азарян, Наталия Крачковская // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2011. - № 5-2. - С. 314-324.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21309-
dc.description.abstractРассмотрены процессы формирования маркетинговой стратеги продвижения анимационных продуктов на основе проведения исследований потребителя, что позволяет структурировать процесс выбора преимущественных результатов предполагаемых экспериментов по созданию новой анимационной продукции с точки зрения конечной полезности.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleРеформирование и современное состояние украинского рынка анимационных услугuk_UA
dc.title.alternativeReformation and current state of the Ukrainian market for animation servicesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2011 Випуск 5-2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Азарян Е..pdf308.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.